Thursday 1 January 2015

: : welcome 2015 !

: : selamat datang 2015 . welcome 2015 !
tiba sudah tahun baru .
hmm . sebenaqnya ia cuma hari baru sahaja .
hari yang datang dan kemudiannya pergi . kan ?
tiada azam apa2 bagi aku utk tahun baru ni .
bagi aku , yang penting jadikan hari ini baik dari semalam .
dan cuba jadikan hari esok adalah lebih baik dari hari ini .
so , aku akan cuba jadi yang lebih baik setiap hari .

tapi aku kena ingat jugak , kadang kala kita ni akan ada dibawah .
bukan senantiasa di atas .
aku mengharap utk 2015 ni  segala nya baik2 akan berlaku .
apa2 masalah yg bakal trjadi , aku harap aku boleh selesai dgn baik .
moga aku tak hilang semangat nak selesaikan sesuatu perkara .

one more thing utk tahun baru , aku harap aku akan baik dgn semua orang .
memang laa aku tak dak gaduh dgn sesapa pun .
cuma aku nak hargai setiap orang yang aku kenal .
bukan nya kita boleh hidup snsorang dalam dunia ni .
betul tak ?

bab lain yang babit pasai hati dan perasaan , aku tak mau pikiaq lagi .
ia dah datang dalam hidup aku .
inilah kali pertama ia datang dan kali pertama aku jadi macam ni .
sememang nya rumit bila ada kaitan dgn hati .
sebab bila aku dah suka atau jatuh hati dgn someone , aku susah nak lupakan .
susah nak cari someone yg lain yg dapat usik hati ni .
dan aku tetap berharap pada harapan .
walau aku tahu harapan itu mungkin tiada lagi :')


NotaKakiMaki : fighting 2015 !

1 comment:

The Big Sengkuang said...

selamat tahun baru dan selamat maju jaya untuk tahun 2015. Terus berusaha untuk mencapai kejayaan . :D