Tuesday, 14 June 2011

: : layan seketika bersama KL GANGSTER !

: : bila mana aku bkak blog hgpa , ramai pakat crita pasai KL GANGSTER ni .
sume pakat crita yg crita ni best lah , syok lah , itu lah , ini lah . mcm2 lah yg aku baca dr entry hgpa .


dan . .

ini telah mnyebab kn aku pun terasa giler nk tgk citer ni .
jeles bai bila hgpa dh tgk , pas tu crita mcm2 kt entry hgpa tuhh . tp aku tataw ap2 pun .
geram sgt2 bila org crita mcm2 tapi aku sndri x tgk .


so , ari ni , aku berkesempatan tgk crita ni kt wayang .

dan aku akui yg KL GANGSTER mmg TERBAAEEKKK ! !


x sia2 aku p tgk td walaupun aku agk lewat tgk sbb dh lama tayang kt wayang tu .




jauh ak p tgk crita ni . 
p dgn kreta mmbe je . klau ak p naek moto , semput tulang belakang aku . 
:D


dh la p td , lupa nk bawak kad pelajar . klau bawak , dapat lah diskaun sikit . save bajet maa .
tp kwn aku td kaw2 nya tlong aku tadi . bab mnipu , mmg depa no 1 . selamat lah abg yg jual tiket tu pun jenis mcm2 aku jgk . baek jgk lah abg jual tiket tuhh .
dpt jgk hrga pelajar~



( suiz kreta ferrari~ )
:D


hah ! ini lah yg syok sgt ni . 

ZIZAN aka abang long fadil~


perghhhh . mmg lawak bila ad si zizan ni . asal kluaq ja zizan , abis satu panggung gelak . 
x sia2 la  depa p amek zizan brlakon sekali dlm kl gangster ni . mmg termanntooppp !

klau bab gaduh2 tu , boleh dikatakan agak best jgk lah . 
dan secara kseluruhan >


KL GANGSTER 
TERBAAEEKKKK !



sapa yg x p tgk lg , tggu apa lg . 
p la serbu wayang tuhh yea   :)



2 comments:

Munirah said...

sy dnga rmai review cte ni best. tp kurang minat sikit cite2 cmni..

: : sang drama king : : said...

: : yup . boleh tahan lah crita ni . x rugi tgk .

:D