Monday 13 June 2011

: : senyap je ?

: : btoi3 .
apa yg betoi ?


cuti ni agk boring plak .

nk taw sbb ap ?


sbb nya aku kne saving dwet cuti ni . hrap kn elaun je mne la ckup klau tiap2 ari lepak kt luar . klau kluar tu , kompom abis byk pnya . walaupun LEPAK je .

blum lagi shoping tyme .  klau shoping , aku pun kdg2 tu dh jd org gila kjp . x boleh tgk itu , x boleh tgk nii . kompom nk beli . lagi2 klau aku tgk baju , msti nk beli . mmg aku ni jenis kaki shoping jgk taw .


satu lagi , aku ni peminat perfume . belambak perfume kt bilik aku . pantang nampak perfume , lagi2 bau perfume tu agak sedap dan layan di hidu , msti aku beli . klau hgpa tgk koleksi perfume aku , msti hgpa x pcya .




( sekadar gambar hiasan . tapi ni la antara perfume yg ad dlm aku beli . ad byk lagi~ )
:D


klau bab2 make up moto , baru lah aku mnx dwet dgn ayah aku . hehe .

blum lagi dpt kreta sndri ni . klau ad kreta , tataw la ap jd dgn aku . mmg tiap2 ari aku mkn maggi je la kot .

:)


sbb tu lah lah elaun aku x ckup .
blum lagi masuk dwet topup . em , topup jarang dh kot . sbb enset aku pun DAH JARANG BERBUNYI . bkn sbb aku silent x nk bg bunyi , sbb nya x ad org msg aku dh . .

klau tyme kuliah , ada lah kdengaran bunyi enst aku tuhhh .  tu pun sbb nk bgtaw lcturer masuk ke x , ada kelas ke x , ad program apa2 ke .


nothing else~

sbnaq nya , aku nk pomot blog kawan aku ni . mai2 la jenguk dan terjah blog kawan aku ni .
jd follower dy ka .


jom >     len qiazfansury (:





ramai2 kita terjah blog kawan aku ni yea . tenkiu sume~


er , dan sebelum tu . . aku mohon agar anda dpt klik link ni .








tenkiu yea atas krjasama anda semua~

:D

4 comments:

Anna said...

uit ! awat hp jrang bebunyi? bru putuih ngan awek ka?? hahaha...
awk suka. shopping, tp sy x suka shopping...

ooopss! terbalik sudah ! haha

Dramaking said...

: : hehe . mna ad awek eah . single ja .

mmg jarang bunyi sbb la ni cuti . mmber2 pakat sibuk cuti ni .

:D

eqbalzack said...

salam bro..thanks singgah blog abg eq..
tengah demam ni..baru balik dr bali. agaknya sebab tengok org pakai bikini byk sgt kot..hehe

Dramaking said...

: : haha . bala2 .
x ap lah . esok2 sihat lah tu .

:D