Sunday 12 June 2011

: : saya budak baru belajar~

: : kamu sume ! salam sejahtera yea~




haiyyaaa .
aku nk buat pengakuan ikhlas ni .


aku akui yg aku ni still muda dlm blogger ni . byk lagi bnda aku tataw .
bnda ni aku tataw , bnda tu aku tataw . byk lah bnda aku tataw .
bila aku terjah blog hgpa , fuhhh . mmg terasa jeles nya sbb blog hgpa sume cantek2 blaka . mmg ramai ja yg terjah blog hgpa .








slalu jgk aku terjah blog2 otai .
syok baca entry depa .




nk terjah jgk ?    mai3 .
mai klik blog >


fahmi berdiri disini


santai bersama ben ashaari


nur fazilah arsat


amin zaki : layar keinsafan


: : moments in my life : :


yana yonet


misscha-cecite belog


fara punya




dan: : tlong klik yea ,



anda ingin tahu rahsia ~
dan anda mahukan sesuatu ?










arghhh . ramai lg lahh .


oleh itu .
aku mohon tunjuk ajar hgpa suma sbb aku ni x lah pndai mna bab blogger ni .






mybe hgpa ad tips2 yg brguna untuk aku ,
harap hgpa dpt la kongsi bersama yea . aku mgharap sgt .


tenkiu yeahhh .
:D

2 comments:

ezy.fia said...

saye pon baru jgk..
same2 la kite blajo..
hee

Dramaking said...

: : hehe . harap awk pun sudi mmberi tunjuk ajr sy yea .
:D