Thursday 2 June 2011

: : go back to school !

: : jom kembali ke sekolah .  . jom3x !
hehe .


bersempena dgn cuti sekolah yg telah diberikan kpd aku , maka aku telah mngmbil kesempatan utk kembali ke sekolah ku seketika . SM RAJA DR NAZRIN SHAH atau nme glamour nya ( glamour ke ? mata ke atas , tangan didada ) iaitu SARJANA . .
bukan nk blaja atau nk check balik rekod dsiplin aku ( ak mmg x ad rekod dsiplin pun taw . ) , tapi dtg untuk menuntut barang yg telah aku simpan sekian lama . cewahhh .






sbnq nya , aku mai sekolah nk p amek sjil SPM aku dlu2 tuhhh ja . lma duk tggal kt pejabat tu . so , mmbe2 aku pun trfikir nk wat reunion x rasmi . dtg amek sijil ramai2 smbil gelak ketawa terbahak2 mngalahkan jin bila ad je crita di perceritakan kembali . .


mmg sakit pipi , perut ngn urat kentut aku bila depa duk crita kisah2 sekolah dlu . ad je bnda yg jd bahan kutuk . . aduuyaaiiii . ni la trjadi bila ramai2 kumpul balik . mmg x egt dunia gelak nya .
but aku suka mcm ni . syok~
:)







cencored tu harap maaf~
haha .



klau nk dikenangkan psai cencored tuhh , mmg sakit hati lah . sptut nya x dpt gred mcm tu . aku rasa pmeriksa salah tnda tu .
:(



No comments: