Thursday 9 June 2011

: : JOM JOIN LINK EXCHANGE BERGAMBAR FAHMI DI SINI

: : haiyyaaaa .
mali2 join ini link . gua yg laja dlama ( raja drama yea ) pun suda terdrama dgn ini link .
lg ramai join , lagik bgus maa . .









banner suda diletakki~ sekalang , mau buat apa pulak ? ?
heyy , letak gmbaq pulak .



gmbaq sopan naa~
x mau letak gmbaq yg mggugat nafsu didada yeaaa .



ok .
knpa aku join ? knpa dan knpa ?


sbb nya , aku sbgai manusia juga mmpunyai fitrah yg mana aku ni pun boring sbnr nya . mklum lah , cuti sem kn pnjg lg . tataw nk wat apa . klau bab lain tuhhh , aku jugak sama mcm manusia laen . ingin kn ramai kenalan . klau alien , aku tataw la depa nk apa . sbb aku ni manusia . perlu lah saling kenal mengenal .

firman Allah :

'Wahai manusia sesungguhnya Kami menciptakan kamu dari seorang laki-laki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku supaya kamu saling kenal mengenal.'
(Surah al-Hujurat: 13) 



ha , kn ustaz dh berbiacara . al-maklum lah , aku ni kn student IPG . Institut Pendidikan Guru la kata kn .
wekkk . ( mata ke atas , tgn di dada ) poyo je aku nihhh .

haha .


okehh . hgpa jgn lupa nk join eah . tekan kt sini taw .


2 comments:

Muhammad Khairul Fahmi said...

like!
btw thanks sudi join :)
singgah lg ke blog fahmi yew =)

Dramaking said...

: : welkem3 .
hehe .

thnx sudi folow blog cek~