Wednesday 8 June 2011

: : eee , jeles nya aku~

: : bila mana aku bukak blog hgpa sume , peghhhh . cantek2 , kiut2 , comey2 blake sume nye .
kompom .




dan


kompom sekompom - kompom nya lahhh .
ak JELES GILER2 ngn blog hgpa suma . sumpah . . x tipu lahh .
blog hgpa telah mmbuat mata ku mnjadi bulat mmerhati dgn penuh penghayatan taw .






dan bila aku tgk blog aku balik , eeee . . buruk nya . .
cmna lah aku nk buat blog se smart hgpa sume . . geramnyaaa .


antara blog yg comel2 , kiut2 :
( aku nk tag sekali yea )




misz meija official blog












blog yg simple tp SMART tw .












( banyak lagi blog yg cantek2 dan kiut2 . x larat la cek nk ubuh suma~ )

eeee . .
mmg geram lahh tgk blog hgpa yg cantek2 ngn kiut2 tuhh .






blog aku ?
( ahhh , mata ke atas , tgn di dada )


:P

No comments: