Monday 20 June 2011

: : lagu ohh lagu~

: : hgpa dengaq kan lagu kt blog aku ni . .


syok ?

msti lah syok kan . hehe .


tapi lagu ni x ad apa2 kaitan pun . saja letak lagu ni .
lagu ni la yg hgpa selalu dgaq kt crita melody . 104 astro ria tu .

:D


sapa suka tgk crita nihh ?
:)




lagu kt crita melody tu sbnaq nya lagu yg dinyanyi kn oleh Zivilia . Aishiteru nma tjuk nya .


kali ni aku nk post lirik lagu tu lahh >







Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

[*]
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

[**]
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan

Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk kedalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Back to [*][**]

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
O…wu..wo..o..

Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Kumohon kau kembali

Kimita tuokukitemo
Kiminoi shuaguaratala
Shiniteruyo shiniteruyo

Back to [*][**]

Wo wo wo..
Wo wo wo..a a ai aishiteru



er , lirik lagu ni aku copy paste ja .
mai kita ramai2 layan lagu ni naa .

:D


3 comments:

. said...

maaf , aku kurang lagu indon . hee ~

tapi lagu nie best ;) haha , sweet jeah .

cite dia tak tngok laa pulak -.-'

natasya eddie said...

mula2 layan la jugak drama ni,lama2 tu dah malas.makin lme makin merepek.haha

Dramaking said...

: : haha . sy pun bkn tgk crita tu .
syok dgaq lagu jaa .

:D