Tuesday 21 June 2011

: : menikmati kembali drama nora elena~

: : msti hgpa pelik kn cmna la aku boleh trsangkut dgn crita2 mcm ni .


mklum lahh , muka aku ni kan dh ganas tp tgk crita mcm ni . x caya kan ؟
haha .

em , ni gara2 kak sedara aku lah ni . masa aku cuti aritu , dy dtg  lepak umah aku . fuhh , rajin dy tgk crita tu . aku pun trpkasa lah join sbb tataw nk wat apa dh .

aduyaaaiiii~


time tgk tu , punya lah smgt dy crita kt aku . itu lah , ini lahh . perggghhhh ! !



bkn aku ikut sgt crita ni sbnaq nya . tp dy dh smngt duk crita kt aku . aku pun sj la nk try tgk crita tu .






dan akibatnya >

aku pun trlayan lahh crrita ni . dan aku pun dh habis tgk crita ni .


skg ni aku nk tgk lagi . sbb crita ni pun ada ja dalam laptop aku .
sapa nak , mai2 amek kt aku .

full episod taw dlm lptop ni .

:D

6 comments:

Unknown said...

xpernah tgk lg.... org ckp best???? huhu

Dramaking said...

: : best lah crita ni . .

:)

Unknown said...

best ea? ok sila upload full episod kat cni.. hehee

Dramaking said...

: : haha . mlas la sy nk upload . lmbt .

em , awk bkak laman ni >

http://amani-blog4u.blogspot.com/2011/06/nora-elena-malay-drama-full-episode.html

er , episod 24 tu klau boleh , cbe cari kt laman laen .

:D

zie_ira said...

ira xmngikuti pon cite ni,,tp since dok kt uma abg nih,akak ipa tgok,,so ira terjoin ,,tu pon tgok 2 episod terakhir je,,hehe,,tp boleh thn la besh cite ni~^_^

Dramaking said...

: : hehe . jom lah join tgk skli ira .
best citer ni kan .

:D