Sunday 12 June 2011

: : akademi fantasia terakhir ~

: : yupp . tamat sudah akademi fantasia di muka bumi ni .
ada yg mangata kn akademi fantasia ke9 ni bukan mncari artis realiti , tapi mncari artis saki baki .


btoi ka ?


aku no komen .







dan alhamdulillah . tamat jgak akademi fantasia ni . bukan apa , program ni byk sgt dh perabih duit orang . asyik duk mngundi ja . cbe lah buat2 sedekah ke , p beli bnda lg faedah ke . kn baguih tu . .


dan .
x ku sngka dan tak ku duga , akademi fantasia mampu brtahan smpai 9 MUSIM !
tahniah !




cuma aku nk komen bnda ni lah .
byk sgt akademi fantasia pun x guna . sbb ap ?
sbb rmai penyanyi yg akademi fantasia dulu2 tu dh x ad job . sume pakat di sapu oleh pnyanyi baru .
( ini gurauan ja yea )




tp yg bguihnya plak
lagi ramai penyanyi , lagi majulah industri hiburan kt malaysia . kn baguih tu .


TAHNIAH HAZAMA .
juara akademi fantasia terakhir .






bagi aku , akademi fantasia ke 9 jugak setaraf akademi fantasia sebelum nya . aku prcaya , depa mampu bwak kelainan dlm industri hiburan tanah air ni . 


bukan mncari artis saki baki . but depa bakal mnjadi artis realiti . mampu mggegar lebih dari pnyanyi yg ada .






dan kini tiba lah luahan hati aku~


cehhh . aku baru nk join akademi fantasia ke 10 . bila aku menang , boleh la aku plak yg sapu sume lagu . bia aku sorg je yg femes .  haha .


ingat suara aku x sedap ke . suara aku ni , klau nk di bandingkan dengan faizal tahir , boleh dikatakan setaraf lahh . cume suara aku ni x sesedap suara amy search je .
bawah skit je dari amy search . x byk pun .
( ahhh . mata ke atas , tangan di dada )




anyway , aku mohon agar anda dpt klik link ni .


mai ramai2 tgk benda ni .


apa ni yea ?


eh , macam best je .


kan best dpat bnda ni .


syok ka bnda ni ?






tenkiu yea atas krjasama anda semua~


:D

2 comments:

ezy.fia said...

haha.. yg penting xde lg af lps ni..
kalo dorg buat lawan juara antara juara ok jgk..
kumpol sume juara dr musim 1 smpai 9 lps tu wat satu program.. koh3

Dramaking said...

: : haha .
mcm maharaja AF plak . tp ok jgk wat mcm tu .
baru tw sapa pling hbt .

:D