Friday 24 June 2011

:: Contest : Banner/Header saya cantik

: : sblum aku p main bola , ak nk join contest ni .

contest : banner saya cantek by adamainaa



klik banner klau hgpa nk join .


haiyaaa .

manyak segann maa nk letak header gua sndri .  x lawa ! !


tp dh contest ni suh , ni ha header aku >




ok .

smpai suda chapter aku nk bentangkan pasai header aku ni .


actually , ( cewahhh , omputih tuu ! ) header ni mrupakan 1st header aku . aku still young dlm blogger ni . budak mentah lg . so , aku mlas nk wat header lain . biaq p lah org nk mngata apa pun .

ada aku kisahh~



so , walaupun x secantek header hgpa suma , tp ni lah header aku .

carutan-coretan sang raja drama . but aku x mncarut yea .

:D


jom ramai2 join contest ni . 

dateline > 11.59 pm / 27 jun 2011



9 comments:

✿Neddy Nadia Najib✿ said...

good luck !huhuh.. *yups2.. gambar tu mase form 5..ape yg x cayenye?huhuhu

✿Neddy Nadia Najib✿ said...

eh2! bakal cikgu ke ? saya pun insyaALLAH.. :)

Dramaking said...

: : x pcye sbb comey smcm~

yup , bkal guru jugak ni . hehe .

:D

KRL kaprileader said...

lets drama bro... haha

Dramaking said...

: : haha . jom3 .
drama brmula !

:D

ana raihana said...

nice juge header tu la

Dramaking said...

: : tenkiu yea ana~

Unknown said...

Datang dari blog jiran sebelah...

nak tengok-tengok dan curi ilham...hehehhe

hebat-hebat semua..!!!!!

dari:

http://bloggeralif.blogspot.com/2011/06/contest-bannerheader-saya-cantik.html

Dramaking said...

: : yup2 .

sy akan terjah ke sana .

:D