Saturday 25 June 2011

: : kepenatan melanda~

: : penat suda .


hanya sketika dirumah td .

lepas rindu . ( pdhal baru smggu ja p balik ostel   :D  )


2 jam atas moto utk pulang ke umah . 2 jam lagi rehat di umah . dan 2 jam lagi atas moto utk pulang ke ostel .

kesemua nya >  4 jam atas moto dan 2 jam di umah .
atas moto lagi lama brbanding dgn kt umah rini .

adooyaaaiiii~



apa yg aku dpt kt uma ?

sgguh brmakna . dpt jmpa ibu , ayah , adik2 .


dan sketika brsama final maharaja lawak . x sia2 jgak lah aku balik . sbb kt ostel ni x leh nk tgk final maharaja lawak . depa x tempah plak .

bengong~




tp selamat lah aku dpt tgk jgak kumpulan feveret aku tuhh .


SEPAH ! ! 



tahniahh sepah . JUARA MAHARAJA LAWAK ! !

hgpa mmg best tiap2 mggu . tu pasai lah aku minat kt hgpa . 
lawak x egt dunia . 


er
kpd peminat JOZAN , NABIL , JAMBU , harap maaf yea . jgn menangis sbb kalah .

:D

2 comments:

K O R I E said...

eRHH! GENG SEPAH LA NI?
GRRRRR..
XSUKAX3. hUHU.. Gurau jek ni.
thniah ler sbb menang!

Dramaking said...

: : hehe .
jgn marah yea . yg laen pun hbt jgk .
sepah tu mmg x abis2 sepah nya .

:D