Thursday 3 March 2011

: : aaa . . ooo . . eee .



: : ari yg sugguh letih . letih bangat doonnnggg . . .




mmg letih thp dewa ni . bgun2 ja kna p klas . pas tu ad raptai sukan . dh la lma giler kt pdg tu . mmg letih . . ari ni je letih sbb kawad . tp x ap la . tahun dpn mmg ak x kn msuk la . haha .

oh , ari ni ak still x smpt nk msuk kn gdget kt tepi2 blog ni . lagu pun x msuk . arghhh . mmg x ad msa la mggu ni . blog trbru yg msih ksong . jus aku smpt tuka tmplate je . x pa la yea . sok pas sukan , kita msuk kn suma . bg lawa2 blog ni . ad slj trun , ad lagu , ad mcm2 la . haha . 






ni la sayap aku . sayap helang ! ( rumah merah mksud nya tu . nma glamour tyme skola2 dlu )





tp ari ni klas skit je . ptg tu ak tido smpai la kul 6 rsa nya . al-mklum la , letih kawad tyme rptai tu . kne la qnti kn letih tu ngn tido . slmt la ptg x ad klas . 


klau dak2 laen , ad jgk yg ad klas . klau sapa yg x msuk kawad , x ap la . x letih . klau sape yg msuk kawad , mncarut2 la jwb nya . bkn leh fokus pun klau letih2 . ( klau x letih pun , aku x prnah jgk fokus tyme lec mngjar . haha . ) 




sok dh sukan . hope leh mng la . jauh sayap aku tggal kn sayap laen . dkt2 100 mata jgk . klau mng kawad , cheers leader ngn hias khemah , mmg uma laen tggu tahun dpn la nk beat balik . 
bkn sng nk kejar 100 mata tu . haha . ( sory yea ahli sayap laen . bkn nk mngcil kn kekuatan anda , tp itu adlah fkta . wekkk . haha . )



syok pulak aku tgk depa hias khemah . sbb tgk mmg syok kn . klau tolong tu . . .  emm . . x bes la . haha .
 tataw la skg ni still hias khemah . td aku balik kul 1 pun tgh hias lg . DAN TAK WAT APA2 PUN . ad la wat skit . mmg smpai subuh la depa hias . leh qiamullail trus . baru la brkat . haha . 




tp stkt yg aku tgk td , sayap nuri mmg trbaekk . thniah sayap nuri . tp utk stkt yg aku tgk td je la . klau hujan , merana lah anda . ada pluang la sayap aku nk mng . ( utk sayap helang , anda wat la smpai sbuh sok . leh kjut kiteorang kt ostel ni . ) hehe . 




mggu ni ak x pasti nk balik ke x . asgment x sentuh lg .  mggu dpn ad dua je kot asgment yg kne anta . klau lepas cuti , mmg byk la . em , x balik la mcm tu . kt uma , aku klua je . x ad lgsung smngt nk wat asgment . kne plak dtimbuni ngn mslh2 yg mnybb kn aku x tntu hala . cewahhh . pdhal ak pun dah tataw ap2 yg aku taip ni . dah blur giler . mngntuk ni .

eh ., dh kul 3 pagi ! ptut la kpla aku pun dah brpusing2 . apa nth aku nk wat pn tataw . romate aku pun x balik lg . nth2 dy dh tido kt bilik org . em , x ap la . jnji hg kjut ak subuh yea . 




jgn lupa~ em , smpai sni je la . sok la ak mngepostkn ap2 yg trlintas kt kpla . sbnr nya byk nk taip ni . tp aku lupa . ( mcm raja lawak 5 tu . ) sok ak kne catit la ap nk taip . wahh .  mcm ap je kn . haha . 

ok la , nyte sume . 




assalamualaikum~



No comments: