Wednesday 2 March 2011

: : selamat datang blog baru~



: : uh , susa pyh aku nk wat blog ni .
mmg pening n byk dh lupa nk wat blog . tp ak brjaya jugak cipta blog aku yg kedua . hehe . 


cuma , masa x mngizin kn aku nk tmbah mcm2 . gadget n bnda2 alah yg  laen 2 , mybe next tyme la aku letak kn . skg pun dah kul 140am . mngantuk giler . tp demi blog trbaaru aku ni , aku snggup korban kn masa tu ckit . ckit ja la .  :)

bila dh wat blog ni , aku x kn lupa nk update blog lama . bg aku , blog lama tu dh byk brjasa kt aku . sbb blog tu lebih brbentuk info dan mklumat . apa2 mklumat yg aku dpt , aku post kn kt blog tu . mcm2 gadget aku tmbah kt blog tu . lawa tu dh tntu la . ( poyo sat . haha . )  dan blog tu jugak la ak brjaya mng prtndingan menulis blog . 


wlaupun hnya skdar tmpt ke 3 . tp aku brsyukur giler2 la . skurang2 nya , apa yg ak post kn dihargai . tenkiu3~





brbalik pd topik asal , aku nk wish la selamat dtg la blog 2nd ku ke dunia blog . esok kita tmbh gdget yea . kita bg blog ni lawa dn power giler2 . syok skit nk baca nty . hehe .

bila aku pikir kn balik , mggu ni mmg penat . mcm2 aku trlibat . dgn kawad sayap utk sukan nya lah ( pdhal dh abis skola . dh msuk ipta . ipg ja lah . sukan pun ad lg . mnympah pun ad . mcm budak2 plak . ) dgn aku msuk kompang utk sukan jugak . dgn asgment mnimbun nya . asgment arb ja dh hntaq . yg laen , aku x sntuh pun lg . asgmnt ulum-quran , kmhirn brfikir , matematik , bm , bi . arghhh . mcm2 lah . jenuh nk siap kn ni .   kdg2 tu smpai nk mkn pun aku dh x lalu . bila mkn ja , aku rsa mcm ap nth . x slera lgsung . x prnah aku abis kn mknan . klau aku abis kn jugak , alamat nya , aku trm*nt*h la . haha .

klau nk ikut kn mslh , mmg byk giler . dan aku x ska mmbe2 aku tw mslh aku . lebih baek aku senyum ja . bia kn masalah ni aku sndri yg settle dan mnyettle kn . serta kesettlelan akn aku cpai scepat mgkin . wahh . leh giler ni . hehe .















nampak mcam elok kan~ 
tapi . . .









maaf kan saya ! !




smbung sok la . aku dh x lrt plak nk taip brjela2 . ( dh mmg brjela2 pun kn . haha ) n this tyme utk aku tido . 




tenang kn fkran . srbut ngn mslh yg x trjwb lg ni . hehe . ok , jom tido . assalamualaikum ~



No comments: