Thursday, 7 July 2011

: : apa ! ELAUN DAH MASUK ? ! !

: : ♪ hey senang nya di dalam hati , bila dpt tw elaun dah masuk . ♫


yeyeeeaaaahhhh .

mood aku >
      hepi sesangat nii . al-maklum lahhh , boleh la aku suka ria seketika  . .




pmberitahu dalam fb .
wahhh ! !



fuuhhh . .

penantian ku selama hari ini , akhirnya trbalas juaaa . .

apa aku nk wat dgn duet elaun kali ni ?



haiyaaa . klau la elaun ak sbulan byk ni , mmg tiap2 ari aku p shoping .

:D


timbul byk prsoalan ni . .



em , nak beli tu la , nk beli ni  laa  .

   eh eh , banyak nya aku nk beli nii .


hgpa ada any suggestion ? cadangan ?

10 comments:

Rozita a.Halim said...

untunglah elaun da msok. kteowg dak pismp gak yg xkeruan ag ni aw =.="

sara zainol said...

bak sini skit boley? lala~~

: : sang drama king : : said...

: : rozita a.halim > kami masih budak2 . hehe . kjp je lg msuk la utk pismp plak kn .

sara zainol > haha . sy nk shoping nii . . x sbr tw .

:D

z a z a said...

beli yg mne penting la..dulu

: : sang drama king : : said...

: : hehe . ok3 . thnx yea .

:D

: : sang drama king : : said...

: : hehe . ok3 . thnx yea .

:D

sitinoraishah_90 said...

untung larh dia an..kita ni tggu gaji jer pown...hehehhe..pndai larh nyimpan...nnti bila nk pkai dwet x der larh nk pkir byak...coz dah de dwet simpanan...cewah.....(nasihat owg je lebih...kita ni pown x der simpanan...)...:P

: : sang drama king : : said...

: : haha . x ap la .sama2 igt-mngingati .

cewaahhh .

:D

cucu umie said...

gunakan wet itu dengan sebaik2 yer ...jgn membazir..heehh

p/s: ayie follow blog nie

: : sang drama king : : said...

: : hehe . sy x mmbazir .
lama lg nk dpt elaun bln 8 .
kne jimat crmat .

:D