Monday 11 July 2011

: : tenkiu si kacak dan si cantek ~

: : wahhh . tak ku sngka dan x ku duga .


tenkiu sume !

aku ttw nk kata cmna .


mmg hgpa laa si kacak dan si cantek di abad ni .
     hgpa telah mnjdi bilangan follower ku hmpir mncecah ke angka 400 .


aku masih krdil dlm bidang blogger ni .

tp hgpa telah mematang kn aku . ( cewahhh )



angka ke 100~



angka ke 199 . cantek nombor ni .
:D




mencecah ke 300 suda .




sekali lagi nombor yg menarik . 
wahhh .



350~ syukur .


sekali lagi aku BERTERIMA KASIH kpd hgpa suma .

:D

6 comments:

NA said...

Tahniah.


Pencarian Jiwa Diri Saya

Unknown said...

wahh sara yg ke 323.. kene belanja mkn mni kt kitaorg :) boley x?

Dramaking said...

: : sara > haha . awk la blnja sy . jom3~

:)

Unknown said...

npe plak sy yg kene belanja awk? umm
xadil betoi la.. heheh meh umh, sy belanja mkn pulut durian.. :)

Tinta Lana said...

Salam singgah n folow sini. Maaf la lambat sangat dah ni,huhuu. dari segmen freaky seminggu 100 follower,group 8.. jemput ke page lana.. ^_^

Jom share pengalaman ai di:

http://lianapm.blogspot.com/2011/07/anak2-di-abad-21terabai.html

Dramaking said...

sara > haha . x ap laa . sy jrang mkn plut durian . tp nk rasa~

:D

tyntha lana > ohhh . tenkiu yea sudi dtg dr segemn tu . sy akn ke blog awk jgk~

:D