Thursday, 18 August 2011

:: kata aku ?


cehhhh . hak tuiihhhh .


cilakak punya orang .

pencilok assignment . dasar maling lagi tak guna . buat kerja mlaih . gaya mcm rajin nk mmpuihhh .

tiap2 kali msuk klas ja msti buat krja . tyme lcturer mngajaq kt depan pun still bkak lptop wat krja ?


heyyy .
      punya laa rajin tapi tak pernah siap2 krja ka ? !



bukak lptop orang , pas tu curi asgmnt yeaa . . 
baguihhh sgt laa tu .



depan pmpuan punya laaa baeekk .
    pijak ank gajah pun x mati . apa lagi pijak anak semut .


mmg jenis mkn kawan punyaaa laa .



aku mmg tataw nk kata apa lg dgn hg . selamat hg ni tak tibai asgment ak jaaa .

klau hg tibai asgment aku , mmg hg mkn kaki laaa .





bulan puasa pun duk wat krja x senonoh . .
     cehhhh !

4 comments:

Aisyah Ahmad said...

kalau nak tengok kawan punya asgment mintak je la.takkan la kawan tak kasi.tak patut betul curi asgment org..dpt markah sia2 je.

sara zainol said...

sabar.. batal posa nt dok mrh mrh.. haishh.. apa lah nk jd.. pening pening.. kasi nasihat skit kt dia tu, tegur elok elok.

farah hanim said...

sabar ye
tula namnye dugaan hidup

cik pha said...

kemain lagi dah bukak laptop tnpa kebenaran..lepas tu ciplak pulak