Saturday, 15 October 2011

:: hidup ini indah . kn ?

: : 1 , 2 , 3 . . . . 4      .         .    5


 nombor makin mningkat .

hidup makin singkat . mmg~


kita hidup kt dunia ni bukan selalu  kita ni hepi . bukan kita ni selalu gmbira . bukan jugak kita ni slalu duka . .

tu la nama nya lumrah kehidupan . x ada sapa pun yang selalu atau sntiasa hepi , gmbira , aman damai . . .



kejap2 kita sedih . sat g syok balik . ada masa kita x rasa apa2 .

tapi ada masa kita rasa dunia ni indah sangat . hidup ni rasa hepi jaa .


tapi ada masa jugak kita rasa down . tertekan sgt2 .  .



bila hepi , baguih laa . bila tak hepi ? ?
      apa crita plak  derrr? ?

tu laa guna nya kawan-kawan . kt sekeliling kita ni . .


klau hepi , kawan2 sama kita . klau tgh ada masalah , kawan2 la jugak tmpt kita nk share .


aku syukur sgt2 sbb kawan2 skeliling aku ni suma nya baik2 . ada masalah , kongsi bersama .

bila gmbira pun kongsi brsama . .



kawan2 skelas~ 
futsal tyme !







bukan aku nk ckp apa , ada kadang2 tu bila tgh hepi , kawan2 pun lupa .

syok sgt la kata kan . . mcm kawan2 tu dh tak wujud jaa .

tapi



bila susah , x ada duit ka , moto kena curi ka , tgh frust menonggeng ka , awek kena kebas ka , pakwe lari ka , emm .  . kawan jugak yang dicari nya .

kawan2 ? kt hati msti terasa kan . tyme senang x igt kawan , bila susa baru nk cari .

kn . kn . kn  .  .


kadang2 tu , bila kita nk digunakan baru laaa pakat cari kita .

bila tak mahu , usah harap laa nk jmpa kita . nk tunjuk batang hidung pun susah .



ada jugak kadang2 tu bila ada masalah peribadi , baru laa guna kawan tu .

klau x ? kawan tu mmg tak digunakan laa . nk wat apa kawan dgn org yang TAK GUNA kan .

mmg sombong habis laa .

tapi sombong tu tak bertempat .



ini lah lumrah dunia .

kadang2 kt atas , kadang2 plak kita kt bawah .


aku post entri ni langsung tak ada kena mngena dgn kawan2 aku .

aku brsyukur sbb setakat ni kawan2 aku , bila gmbira kongsi bersama , bila duka jugak kongsi brsama .






kalau ada sesapa yang terasa , aku mintak maaf dlu . .

kadang2 entri ni terkena kt diri aku balik . .

tapi terus terang aku nk tekan kn kt sini , entri ni aku tak tuju kt sesapa pun .


cuma aku harap , kalau hangpa perasan bnda2 ni jadi kt aku , tolong igt kan aku .

aku x nk jadi kawan yang tak guna . bila senang ja kongsi bersama , tapi bila susah sendiri2 .


:)

1 comment:

c@PtA!n a!Dz@M said...

lumrah hidup ni . kalau tak , nanti hidup bosan lah . same jek . takde susah . hehe . nway , nak cari kawan banyak , nak cari sahabat yang susah .