Thursday, 20 October 2011

: : penang telah ku takluki !

: : pengalaman gila pernah aku cadang~


aku ingat main2 jaa , rupa2 nya betoi2 trjadi . REALITI !

cadangan dibuat dh dekat2 pukul 11 malam , dan masa tu nampak mcm main2 ja laa . pas tu habaq nk bergerak pukul 4.00 pagi !


mcm x percaya dalam sejam terakhir sebelum bertolak baru cadangan jd serius . dah pukul 3.00 pagi masa tu .

dan tak tidoq lagi ~



cuak jugak laa mengantuk nanti . sbb p dengan MOTO ja .

fuhhhh .


tak tipu , mmg seronok dpt p jenjalan ke penang .

pengalaman ni mmg akan aku ingat smpai bila2 . pagi2 dh keluaq ipg . .


naek moto plak tu . redah highway . . kabus pun tebal lagi .


sejuk nya jgn ckp laa . dh mngeletaq kaki masa tu .


x ramai yg p . cuma 3 moto jaa . dan 5 orang~

bukan x mau ajak ramai2 , cuma bnda ni mmg x rancang . sejam terakhir tu yg jd serius . orang pun pakat dh tidoq pun . x kn nk kejut plak .


dan berjaya jugak aku takluki penang dgn moto .


WAHHHH !


pagi sblum bertolak . 
4.20 am~





1st perhentian~  sejuk bangat !





jambatan pulau pinang telah ku takluki !









berehat kt queensbay


lalalaa~






bukit bendera jugak telah smpai dijejaki .






atas feri . otw balik dahh .



kami berlima~ 
penang telah smpai !


er , next trip >  MELAKA !

:D

4 comments:

man said...

masa study dulu, rajin juga konvoi.

Syafirah Addawiyyah said...

wah wah !
best gilee jalan jalan :)

*assyiera* said...

eyh, itu hamdi la~

: : sang drama king : : said...

:: asyyiera > eh , knal ka hamdi ?