Tuesday, 5 February 2013

: : masalah .

: : terlalu banyak masalah yang aku hadapi la ni .

satu persatu mai terjah aku .

bukan senang nk berdiri sambil bersenyum dengan masalah ni .

tapi mau tak mau , aku kena hadapi nya jugak .


aku cuba jugak senyum dengan rosak nya laptop aku , elaun masuk lambat dan "sebagainya" .

kadang2 aku mengeluh panjang bila pikiaq balik .

bayangkan laa hmpa kena macam aku ni , rasa nya nk senyum tu macam tak kan wujud .


masalah laptop : motherboard rosak , hardisk rosak .

apa aku boleh buat ? hmpa rasa apa patut aku buat ?

ni aku habaq , habis semua barang dalam hardisk tu . LENYAP ~

tak ada peluang nak dapat dah . semua nya habis .

gambaq , assignment tak dak lagi . barang yang paling aku sayang lenyap macam tu ja .

hmpa boleh bayangkan tak kalau benda ni kena kt diri sendiri .

aku tak kisah pasai duit nak baiki tu . biaq p la kena ribu2 .

bagi aku yang penting , file2 dalam tuu . mana nak cari balik .


pasai masalah lain , aku tak mau cerita kat sini .

kalau cerita kat sini , 3 hari 3 malam pun tak habis .

yg pasti , macam2 laa masalah yang aku perlu hadapi skrg .

moga aku dapat urus dengan baik .


P/S : senyumlah walau ditimpa masalah .

2 comments:

Fifi Nur 'Aqilah Yusof said...

sabar.
in sha Allah, stiap apa yg berlaku ada hikmahnya.
semoga urusan kau dipermudahkan ^^,

Shafinaz Faizal said...

sabar ye :)
Allah menguji hambaNya yang mampu :)

btw, done follow sini akhi ><