Wednesday, 20 February 2013

: : pergi tanpa alasan

: : tajuk ni bukan nya apa pun . cuma tajuk lagu ja .

saja nak buat gempak . hehe .

layan sangat lagu ni . tu la aku nak post kat sini .

kita dengaq sama-sama :)

Pergi Tanpa Alasan - Eren


liriknya :

Aku mencintaimu 
bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati tak terbatas lagi

Aku mencintaimu 
bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati tak terbatas lagi

Cinta yang dulu bersemi 
kini menjadi masa laluku
Hatiku hancur tiada berkeping bagaikan segelintir debu

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya

Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega


haaaa , apa macam der ? layan kan lagu ni .

memang lagu ni aku selalu bukak pun dalam bilik .

duk saja2 , dengaq la lagu ni .

tapi tak dak kaitan antara dengan hidup atau yang mati . hee .


P/S : lagu mencermin jiwa bila tiba masanya :)


4 comments:

Miss uCu said...

miss suka gak lagu nih :)

MarnieyZ said...

sangat mendalam.

MarnieyZ said...

sangat mendalam.

Iyraa Cariyno said...

anda di tag

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-who-is-lucky-one-by-hanna-kk.html