Thursday 7 March 2013

: : kembali disini

: : fuhhhh , berhabuk blog ni . lama nya la aku tak jenguk blog ni .

macam-macam la kerja yang membuatkan aku sibuk .

sampaikan tak dak masa nak bukak blog langsung .

satu per satu kerja mai . hari ni baru habis program BIG .


hmm , musim assignment pun dah start dah .

mujur satu assignment dah submit isnin lepas . itu pun buat kerja last minit .

wat kerja last minit ni memang menyesai . penat aku . .

so , lain kali amek pengajaran jangan tangguh buat kerja .

kalau tak , memang tak tidoq malam nak siapkan . hee .


entry kali saja ja nk hidupkan kembali blog ni .

tak banyak pun aku nak habaq .

moga-moga aku dapat bahagi masa untuk bergiat kembali dalam blogging .

cewahhh . ayat skema plak aku ni . HAHA .


P/S : masa itu emas . harganya terlalu bernilai . so , hargai masa naa :)


2 comments:

NurAlja said...

Segmen nh Best . Boleh pilih-2 Hadiah pulak .. eii suka nya !! haha apa lagi tunggu ? Cepatlah Join . Nanti Terlambat :) dan Hadiah akan bertambah jika melebihi 200 Orang !!! Cepat Sebelum 30 March !! :)

http://www.cahayapermata.my/2013/03/segmen-jom-pilih-hadiah.html

Anonymous said...

Salam daripada Zalora Malaysia,

Kami sangat meminati blog anda dan cara penulisan anda menarik perhatian kami.

Kami ingin bertanya adakah anda pernah membeli-belah di www.zalora.com.my ? Kami berminat untuk menjalinkan kerjasama bersama anda.

Email kepada kami di zalorateam@zalora.com.my :)