Tuesday, 8 May 2012

: : another problem~

: : satu demi satu masalah datang .

haiihhh .

suma ni memang dugaan sungguh .


la ni laptop pulak wat masalah .

duk tgh kemas bilik ni , nak lepak sat bukak tenet .

tetiba laptop off sendiri pulak .

bila on balik laptop , dy dah bagi warning yang hardisk mula nak rosak .

suh siap2 wat backup file-file yg penting .

hhuuuiiiiiiiiiiiiii~


rosak laa laptop aku laa ni .

dulu keyboard laptop tak leh guna .

skang ni hardisk pulak masalah .

tataw laa mcm mana ni .


P/S : what to do ? banyak dah prob datang  :(

6 comments:

Nur Aischa said...

ohh patutla lama tak update blog. hee hmm beli baru jela nanti ? :D

LiNda said...

hehe...tu petanda2 nak kene beli laptop baru..:)

musafirdunia said...

sama macam aku. time2 hujung sem yang kekeringan ni la nak buat hal. bateri rosak, adapter melingkup, hard disk penuh! cobaan~

: : sang drama king : : said...

: : aischa > hee . mna ad dwet nk beli baru . :D

linda > jgn2 . syg lptop ni . nk pkai slagi boleh pkai :)

kun > biasa laa tu . ak pun jenuh dah ni :(

Ika said...

dugaan dugaan. sbr je lah ye. :D

pika kazumiko said...

sbor la awk ok.. ^_^