Saturday, 11 August 2012

: : Bina Insan Guru 2~

: : lama dah tak update entry baru . kan .

duk sibuk dgn asgnment ja . elok plak kena tyme bulan puasa ni .

fuhh . memang letihhh . asyik mengantuk jaa . HEHE .

tapi lagi letih bila hampir suma asgment kena hantaq lepas raya .

baru nak rilek raya ni . tak pasai2 plak kena wat asgment .

damn . assignment raya yang tak di undang . huhu .


kita abai kan yang tu dulu . kembali kepada tajuk asal entry ni . hee .

tengah2 sibuk penuh dengan asignment , kami sekelas ada kan program B.I.G .

porgram ni memang wajib buat , cuma kelas kami wat masa bulan puasa .

banyak sikit pahala . hee .


tugasan kali ni : khidmat masyarakat .

so , kali ni kami amek keputusan utk bersihkan surau IPG ni .

senang sikit . eh eh :P



taklimat ringkas dari ketua . 

tataw la apa yg dia sembang tuu . malaih nk dengaq ~



memulakan tugas mensnap gambaq untuk dokumentasi nanti :D



kena bertugas kt dapuq . rajin dak aku ? HAHA .



khusyuk duk wat kerja -.-"



operasi membersihkan dapuq oleh ahli lujnah makanan . hee .



zaim : bertugas untuk mengecat ruang rehat .



deli : bertugas bersihkan tandas . 



awe : bersihkan ruang solat kat depan .



rakan setugas aku . bersihkan dapuq dgn barang2 skali . penat wooOoo .



tak dak kerja . maen snap ja gambaq bunga .

eh eh , bunga apa ni naa ?



dapuq yang dah kemas . cantek kan ? HEHE .



tutor turut join membantu kami :D



kerja terakhir . mop lantai kat ruang rehat .


kalau nk upload suma , jenuh laa aku . gambaq ada dekat 250 keping . HEHE .

elok ja habis kemas surau , kami dah berpakat untuk berbuka sama2 ahli kelas .

dah tempah awai lagi makanan kt kedai . hehe .



berbuka di restoran "Sabar Menanti" . sabaq la banyak2 . HAHA .



pelajar lelaki kelas aku yang tak sabaq nk makan :D



tutor bersama suami nya , ustaz mat idris :)



pelajar wanita yang khusyuk makan :P



selesai makan :D


wahhh . penuh aktiviti aku hari jumaat ni . memang letih teramat sangat-sangat . 

tadi elok ja lepas berbuka , p teman Abu shoping plak kat stadium indera mulia .

tudiaaa . bukan maen rambang mata duk tengok baju2 . HEHE .

tapi aku tunggu masa dulu nak beli ni . bila sampai masa , baru la shoping sakan .



P/S : penuhi hari-hari anda dengan aktiviti berfaedah yea :D

9 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

BIG... owwwww... leeza kurang suka... haaaaaaaaaaaa

.::: Princess MOMOY :::. said...

oh...kan sana ada restoran SABAR MENANTI yer
kat sin plak ada Restoran SABAR MENUNGGU
haha...
rajinnyer... rumah sendiri rajin macam ni juga tak? heheh

maizatul azrina Yaakob said...

bagusnya..rajin2..semoga sentiasa bersemangat wat kerja even time posa =)

elyna mirsada said...

bgus2..aktiviti yg mulia =)

izzati husna said...

hehehe tak apa la buat khidmat masyarakat bagus... hehe suka suasana macamni . btw pinjam kamera boleh? :D

Nur Farhana Ana said...

alhmdulillah..rajen btoi..waj,kira complete la ampa suma bersihkan noh...

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

resteron too cam best jew..

tirahzairi said...

best buat aktiviti cmni wlpn penat tp puas hati kan...

missha said...

bgus2..rajin :) huhu