Wednesday, 22 August 2012

: : syawal tiba !

: : fuhhh . dah berhabuk blog aku ni .

lama sungguh tak jenguk . duk seronok p beraya ja .

HEHE . sebelum raya ari tu , duk sibuk shoping .

mencari baju raya la , kasut raya , stokin raya . eh eh .

memang tak terbukak blog ni . so , sunyi ja la blog aku .


> di kesempatan ni , aku nak ucaplah SELAMAT HARI RAYA ,

MAAF ZAHIR DAN BATIN buat semua rakan2 blog .

mana la taw kan wat nya masa duk menaip ni ada yg terguris perasaan ka .

kan kan kan ?


emm , sememangnya best beraya kt kampung dan penat beraya kt kampung ni .

macam biasa laa , raya 1st mesti beraya dkt kedah dulu .

raya ke 3 , baru p kt bagan datoh plak .

hgpa tgk ja laa gmbaq2 ni yea . snap masa raya :D



yehh . saya selaku jurukamera sewaktu hari raya :D



mohon maaf dengan ayah .




bersalaman dengan ibu :D



3 generasi . generasi ke 4 ?

er , NO KOMEN ;)



pelita~



tokwan , ibu , tok dan ayah ;)



tokwan dan tok . alhamdulillah , sihat walafiat lagi :)



cucu tokwan yg comey loteyy . DAMIA .



maksu saya sporting taw :D



sebahagian keluarga besar aku .



sepupu2 aku . HEE .

*byk gmbaq lagi tapi x kan nk masuk suma kan :D



 memang raya tahun ni agak meriah . semua sedara pakat balik .

jarang2 laa dapat berkumpul skali ni . tahun ni baru merasa semua kumpul sekali .

tapi yang tak syok nya , suma pakat kata yang aku makin kurus .

alahaiii . punya la banyak aku makan tapi tak naek2 jugak berat aku ni .

dwet raya pun makin sikit . padahal aku masih muda . *err.


P/S : er , dah raya boleh kahwin dah kan :P

7 comments:

Ain Riez said...

baju kite same wrne lhaa , hehe . sy raye k2 :D

eikynsilent said...

each pictures have their own stories.
happy raya day :D

tirahzairi said...

eh eh baju raya kita...










tak sama warna lah...

hehehe...

Sweet ;) said...

Happy Eid :)
Maaf Zahir Batinn ..
Duit rayee ?

maizatul azrina Yaakob said...

selamat ari raya

nuha ahmad said...

selamat hari raya jugak :D

semutmerah said...

Wahhh . Kuningnyyoooo!
HAHA .
Salam Syawal.

:')