Thursday 15 November 2012

: : kunjungi saya !

: : fuhh , jenuh jugak kalau banyak sangat profile ni .

kena pastikan semua nya "hidup" .

tapi paling syok , semua url profile aku dapat kekal kan nama "faizhafizy"

kena berebut nak guna nama ni taw .

kalau tak , sah2 laa orang lain yang dapat . hee .


cuma 1 profile ja yang aku tak dapat kekal kan url dgn nama tu .

FACEBOOK kedua aku . sebab facebook 1st aku dah guna nama "faizhafizy" .

tapi facebook 1st aku tu khas utk urusan rasmi ja .

memang aku tak kan approve sapa yg add fb 1st aku ni .

kecuali laa untuk urusan rasmi .

senang nk handle . macam urusan kelas , kedai dan macam2 laa .

facebook kedua untuk member2 semua . hehe .


antara url profile yg dapat aku kekalkan nama "faizhafizy" >


1) TWITTER .




2) INSTAGRAM .





3) FOURSQUARE




4) FACEBOOK

khas untuk urusan rasmi




facebook untuk member2 serta peminat . HAHA .




5) FORMSPRING




6) ASK.FM



fuhh . ada lagi tuu profile2 aku yang lain .

BBM , google+  , tagged , umma united . tapi bukan under url "faizhafizy" laa . 

myspace , frienster bagai memang dah lama DELETE . 

tak berguna lagi . pening aku banyak sangat profile . haihh .


P/S : gunakan laman sosial di jalan yang betul :D

14 comments:

Uks world said...

memang sah peminat domo ;D

Yaya Mohd said...

wahh bnyk nye profile.
rmai pmnt mmg cmtu kan..mcm yaya la..
hahahahhaa ;p

Farah Andie said...

oh my ! bnyk nya website -.-"

macam mana lah agaknya u handle yah
hehe~

Arifah AM said...

Hahaha betul tu byk sgt website sampai ta terjaga ^^ Myspace dah lupa password :p kahkah

Unknown said...

ekeke..minat domokun ke xD macam my friend :D wah formspring..lame xbukak

Unknown said...

byknye profile ! popular tuuuuu . . :D

Zierwa Zainal said...

byk na profile.. hehe

Anis Samik said...

mr domo! hehe.. byk nya profile! ohmooo...

Sitidotshahira said...

ahai domo ! kita pon minat domo , hehe :)

ndxblg said...

mesti kene ingat siap satu pasword kan..bagus ingatan hahaha

kucokelat said...

wooihh banyak gile..
aku malas nak banyak2 myspce pon aku tak delet g

Nur Shuhada said...

perhhh..banyak nye profile die.ada yg x pnah dgr pn ada..haha..dasyat ar..cm na la nk handle byk2 tuh.hihi:D

Anonymous said...

gile byk profile ko..haha.. (=_=")

Aaja said...

Perhhhh!
Hotttt boyy kata kangg.
HAHA!