Wednesday, 2 January 2013

: : new entry for 2013 .

: : yeahh . selamat tahun baru semua .

agak terlewat sikit nk wish . hehe .

maklum laa , duk sibuk dgn persiapan bukak sem baru .



happy new year !

entry ni saja ja aku buat . sebagai entry tahun baru la kononnya .

padahal dah lepas 2 hari pun . tak ada masa nak bukak blog .

hari ni ja dah sibuk dgn kuliah . penat nya bukan main lagi .


dalam tahun 2013 ni , aku tak dak harap apa2 pun .

aku bukan nya pernah ada azam pun . setakat main2 belambak laa .

cuma aku harap tahun ni lebih baik dari tahun sebelumnya la .

mudah-mudahan begitu la kehendaknya :)


ya , memang aku akan rindu tahun 2012 .

macam2 kenangan indah dan kenangan pahit yang aku lalui .

semua tu terpahat dalam memori ni . aku simpan rapi untuk santapan sendiri .

dan bila teringat balik , tersenyum sendiri kadang2 tu .

rasa macam sat ja masa berlalu . tak sangka sekarang dah masuk tahun baru .


2012 aku cuma berjaya post 99 entry . lagi satu nk cecah 100 .

2011 tinggi sikit . aku berjaya capai 123 entry .

boleh tahan banyaknya utk orang pemalas macam aku ni . HAHA .

dan utk tahun 2013 ni , harap2 aku boleh hidupkan balik kemeriahan berblogging .


P/S : jemput berblog walking yea . nanti ceq terjah kembali :)

2 comments:

ainil fazieda said...

Happy New Year :) semoga 2013 memberi sinar baru keoada kita semua .

Cik Yaya said...

slmt thn bru jg..
yee..thun ni meriahkan sikit blogging..bnykkan skit entri..hehe
mga thun ni lbh baik dri thun lepas jg..^_^