Saturday, 29 December 2012

: : Jujurlah Padanya - Uchop

wahhh , sedap nya lagu Uchop yang baru ni . seriously .

rugi la hmpa tak dengaq . layan beb lagu baru ni .

memang patut la Uchop menang Vokal Bukan Sekadar Rupa .

vokal dia memang TOP !



ni la Uchop . gah nya suara :D

aku teringat lagi masa mula2 dia nyanyi dalam Vokal ni dulu .

kena komen yang agak "ehem" dengan Faizal Tahir . fuhh .

aku rasa komen Faizal Tahir tu buat dia lebih semangat nk menang kot .


kali ni saja aku nk upload viseo lagu baru Uchop .

tapi tak dak lirik la . hmpa dengaq ja la naa .

lagi pun , bukan senang nak upload ni . jenuh nak tunggu .

kira bersyukur la dengan apa yang ada :)


video Jujurlah Padanya - Uchop

video


amacam ? best tak ? layan ?

mesti lah best kan . terbaik punya . fuhh , memang layan jiwa beb .

aku rasa Uchop boleh pergi lebih jauh dalam industri muzik .

suara memang mantap . bukan senang nak jumpa orang bersuara macam tu lagi .

boleh ganti Awie ni . right ?


P/S : aku nak karoke lagu ni laa . HAHA .

7 comments:

Mr. Apih said...

aku pun tgk gak masa faizal tahir komen dulu..apekah perasaan faizal sekarang.wakawaka

Payeh Kuced said...
This comment has been removed by the author.
Payeh Kuced said...

aku tak penah tgok laaa vokal ni.. noob nye.. hahaha.. bizi.. sampai tak sempat nak tgok.. aku kenal dia dlm surat kabo je..

Nurina Izzati said...

ucop wilcha

humaira' said...

best...

NUR SABRINA FIRZANAH said...

vokal dia memang mantap huhu

~mcZura~ said...

mmg best lagu uchop ni..:)