Wednesday, 26 December 2012

: : masa untuk "game"

aku bukan minat sangat bab2 game ni . serius aku habaq .

cuma satu game ja aku suka main . dari dulu hingga sekarang .

nak tau ? semesti la game bola . apa lagi game yg aku minat .

aku bukan macam adik2 aku . kaki game semua nya .


terkedek2 aku kalau main game lain .

mana la nak reti kalau tangan ni dah biasa main game bola semata-mata .

kalau maen dengan member , memang aku ja la yg menang .

dan memang aku dah jadi pakar kalau game bola ni .

cewahhh , nampak kepoyoan disitu . HAHA .


disebabkan cuti nak habis , saja la suruh adik aku install game lain kat laptop aku ni .

mana la nak taw kot2 aku bosan maen game bola , boleh main game lain .

adik aku pun bagi ja laa . dah dia kaki game , mesti la ada banyak game .



game bola lagi :D


game tembak2 .


lumba kereta .


adik aku bagi game bola , tembak2 , luma kereta . ok laa . 

game bola yang aku main sebelum ni terus aku uninstall . PES 2012 .

dah ada PES 2013 , nak wat apa lagi PES 2012 . kan .


game tembak2 tu , memang aku pun tak berapa paham . 

ada masa nanti , baru nak main . lagi2 bila cuti dah habis . 

waktu tu laa nak tibai game2 macam ni . 

sama la dengan game lumba kereta . aku kurang minat sangat .

last aku main game kereta , Need For Speed Most Wanted .


P/S: game saja la yang sudi menemani aku . hmm .

3 comments:

Cik Yaya said...

wahh game tu..
xde satu pon yaya penh men..hehe ;p

atirah^^ said...

ecece~Dia pon sudi teman ko ^^,

Nasib baik ko main game hok lasak2,aku terer game masak2 je :P

Payeh Kuced said...

aku suka game tembak2 ngan game lumba keta .. game bola aku tak minat,. hahahaha