Saturday, 19 October 2013

: : I'm Back !

: : setelah lama menyepi dalam dunia blogger ni , akhirnya aku kembali !
i'm back dear ! 


skg ni baru la ada ruang nak rilek sikit .
penat gila bulan september dgn oktober ni . 
macam2 aktiviti . fuhhh . dugaan sungguh .
skg ni rilek pun sebab bakal tiba musim study week .
itu pun seminggu ja . mna lama mna study week nya .

azam aku kali ni , aku mmg nak study waktu study week tu .
aku tak nak main2 dah . aku nk jadi pelajar contoh .
*er  . macam angan2 ja ni . HAHA .


NotaKakiMaki : miss me ? :')

3 comments:

Hafiza AizZawa said...

kdg2 rutin harian + dengan nk berblogging mmg tak terkejar.. >_<

sya hassan said...

same as me!!! haha

Rubiatul Adawiyah said...

good luck !!! :P