Thursday, 16 October 2014

: : Aishiteru 3

: : tiada mood utk blogging buat waktu ni .
aku pun tataw pasai pa .
semua yg aku nak buat , mesti rasa mcm ada yang tak kena .
aduyaaiii . awat mesti jadi macam ni .
mana etah hilang aku yang dulu .
 aku mohon, datanglah kembali . aku merayu . hmm .

layan dulu ya lagu ni .
Aishiteru 3 - Zivilia :')


lirik :

Ketika kau marah dan cemburu
Kau kelihatan begitu cantik
Walau kadang mengesalkan
Kau selalu bertanya dan penuh curiga
Ku tahu kau takut kehilanganku

Begitupun aku, maafkan yang
Selalu kasar marah padamu
Meski tak lagi ada kata
Cinta terucap, sekedar basa-basi
Tapi hatiku masih milikmu, milikmu

Cemburu tanda cinta, marah tandanya sayang
Kalau curiga itu karena ku takut kehilangan
Kalau dekat bertengkar, kalau jauh ku rindu
Jadi serba salah, buatku dilema
Tapi aku selalu aishiteru

Mengapa kau marah tanpa alasan yang jelas
Aku tak mengerti, angkuh dan egois
Acuh tak acuh padaku seakan tak peduli
Padahal kau butuh perhatianku

Begitupun aku, maafkan yang
Selalu kasar marah padamu
Meski tak lagi ada kata
Cinta terucap, sekedar basa-basi
Tapi hatiku masih milikmu, milikmu

Cemburu tanda cinta, marah tandanya sayang
Kalau curiga itu karena ku takut kehilangan
Kalau dekat bertengkar, kalau jauh ku rindu
Jadi serba salah, buatku dilema
Tapi aku selalu aishiteru

Cemburu tanda cinta, marah tandanya sayang
Kalau curiga itu karena ku takut kehilangan
Kalau dekat bertengkar, kalau jauh ku rindu
Jadi serba salah, buatku dilema
Tapi aku selalu ai-aishiteru, selalu ai-aishiteru


NotaKakiMaki : adakah aku yg lama akan hilang selamanya ? :')

2 comments:

Gee Lion said...

tengah angau ke en.Faiz?

ke tengah mengigau?

Junkyo Hikari said...

amboi.. lagu.. ahahaha XD

yg tak tahan pasal lagu ni, bila org yg ramai org cakap Aishiteru tu maksud dia I miss you.. ahahaha XD

adehhh... :3