Sunday, 5 October 2014

: : Salam Aidil Adha

selamat menyambut hari raya aidil adha buat semua !
moga hari2 kita sentiasa mendapat keberkatan dan keredhaan oleh-Nya .
byk kisah yg mnceritakan pasai raya korban ni .
amek kisah2 tu sbg pngajaran utk kita naa :)

selamat hari raya semua !

syukur raya kali ni sempat balik Sungai Petani .
dapat balik tidoq semalam ja pun .
tak boleh balik lama2 . bukannya ada cuti panjang pun .
itu yg jadi masalah nya . cuti ohh cuti .

bergambaq dulu der . hehe .

asal balik kampung ja , tangan merah laa duk inai .
tok rajin melayan cucu laki yang sulung ni . HAHA .
whatsapp awai dah minta p amek daun inai .
malam tu jenuh menumbuk laa aku . besstttt .
bila laa nak balik kampung lagi .  haihh .

hmm , tataw nk cerita apa lagi . serabut otak lagi .
mood pun sbnaq nya tak tentu hala lagi .
aduyaiii . sampai bila pun aku tak pasti . hmm :'(


NotaKakiMaki : beraya dengan family . teringat raya aidilfitri lepas :')

2 comments:

Gee Lion said...

Salam aidiladha =)

Ibnu Ramli said...

Salam aidil adha.. aduii berinai plak..