Sunday 26 October 2014

: : Selimut Tetangga

uhh , tiada mood lagi nak update blog .
sekadar menjenguk dan menjenguk .
haihh . sampai bila laa aku macam ni .
tak dak benda pun nak update .
letak lagu ja laa sekarang ni .
mungkin ini salah satu cara nak kembali mood blogging aku .
hope berjaya laa :')

layan dulu naa lagu ni .
Selimut Tetangga - Republik .


Lirik :

Bersabarlah sayang aku akan pulang
Jangan dengarkan gosip murahan tentang aku
Berjanjilah sayang ku slalu setia
Meski ku tak selalu di sampingmu

Tak usah kau menangis meratapi aku
Tak perlu kau berfikir ku meninggalkanku

Mana mungkin selimut tetangga
Hangati tubuhku dalam kedinginan
Malam malam panjang setiap tidurku
Selalu kesepian

Mana mungkin selimut tetangga
Hangati tubuhku dalam kedinginan
Malam malam panjang setiap tidurku
Selalu kesepian

Berjanjilah sayang ku slalu setia
Meski ku tak selalu di sampingmu

Tak usah kau menangis meratapi aku
Tak perlu kau berfikir ku meninggalkanku

Tak usah kau menangis meratapi aku
Tak perlu kau berfikir ku meninggalkanku

Mana mungkin selimut tetangga
Hangati tubuhku dalam kedinginan
Malam malam panjang setiap tidurku
Selalu kesepian

Mana mungkin selimut tetangga
Hangati tubuhku dalam kedinginan
Malam malam panjang setiap tidurku
Selalu kesepian

Bersabarlah sayang aku akan pulang


NotaKakiMaki : next song :')

1 comment:

Unknown said...

best2 lagu nie , tapi apa kene mengena dengan selimut....kureng paham disitu...adakah diaa bercinta dengan jiran dia...mcm x jer..he2