Thursday 23 May 2013

: : home sweet home

: : lega nya habaq hg lepaih exam niiiii .

otak aku dah penuh dan sarat dengan ilmu gara2 study last minit . HAHA .

mau tak nya  . esok nak exam , malam tu baru pulun nak baca .

tidoq pun sejam ja . tu pun macam tak tidoq .

then rasa menyesai pasepa aku tak study awai2 dulu .

tiap2 sem macam tu laaaaa . tok sah la hmpa nk tipu .

kan kan kan ? hehe .


so , skg ni aku pun dah ada di rumah .

indah nya bila ada kat umah ni . kan ?

macam2 ada . itu lah orang panggil "home sweet home"

cewaahhhh .


dan bila kat umah ni , aku rasa macam nak aktif balik berblogging ni .

lagi pun , lama dah aku tak blogwalking .

rindu pulak rasa nya . maklum laa , asyik sibuk jaa .

mana ada masa nak blogwalking .

cuti semester ni la aku nak mula balik . hee .


okay laa , nanti kan kemunculan aku dalam dunia blogging balik .

poyo habis ayat aku ni . HAHA .


P/S : er , macam lari tajuk ja :P

3 comments:

fynuraqilah said...

untungnya dah habis exam.
kite baru nak start.
anyway, selamat bercuti :)

Mia Liana said...

bestnya dah kat rumah...

Unknown said...

patut gasak ja entri keluar..huhu...selamat kembali ke dunia blogging.. :)