Friday, 31 May 2013

: : USIM~

: : besaq jugak USIM ni kan .

ehh , hgpa jgn ingat aku masuk USIM plak .

aku sayang dgn IPG Ipoh taw .

tak sanggup aku nak tinggai kan . HAHA .



gambaq copy paste tenet ja . HEHE .


semalam aku baru ja p hantaq adik aku .

dia yang masuk USIM .

macam biasa laa , awai pagi lagi dah bertolak dari sini .

dalam kul 4am jugak laa . mata pun duk lena lg .

sejuk ja duk dalam kereta . dah berapa kali bertolak awai minggu ni .


ramai jugak laa yg daftar utk tahmidi ni .

daftar pulak kat stadium tertutup Nilai .

haihhh , punya la sejuk dalam tu .

aku dengan ibu dan ayah lepak kat ataih ja pun .



yg ni gambaq sendiri naa . bukan copy paste . hee .


duk tgk adik aku dari ataih ni , tetiba nampak plak mmber lama masa sekolah dulu .

baru teringat , aku ada member masuk USIM sebenaq nya .

jadi MPP kat situ plak tu . fuhhh .

memang aku teruih panggil laa . lepak2 sembang2 dengan dia .


habis ja daftar , depa suh p masuk apartment dah .

jenuh jugak nak cari ostel nya .

ostel adik aku ni memang jauh dengan kolej dia .

memang tiap2 kali nk p kolej , kena naik bas laa .

jenuh jugak kan macam tu .

kalau la tertidoq , sudah laa tu . memang tak p kelas dah laa .


kalau dah sampai Nilai ni , memang tak sah kalau tak p Nilai 3 .

pantang betui mak aku ni .

tgk baju , karpet , macam2 lagi laa .

kalau laa aku dah ada bini , jenuh jugak aku . HAHA .


tapi aku harap adik aku dapat la IPG jugak .

tgh tunggu keputusan interview jugak tu .

aku tgk macam susa ja nk terus kan hidup kt USIM tu .

better masuk IPG la . tgk live aku skrg laa .

HAHA .


P/S : setiap kolej , ada keistimewaan sendiri . jangan memperlekehkan yea !

4 comments:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

welcome to the usim...haha
oh, i'm part from usim's students :D
pasal kolej jauh tu , mmg setuju sangat , mmg jauh gila...haha

marniey zul said...

best lah adpt masuk IPG Y.Y. harap adk awk dpt IPG tu.

Pretty Honey said...

mana2 pun okey je...doakan yg trbaik utk adik awak..^^

adibahfaizah said...

welcome to usim :D
tamhidi memang susah sikit nak survived ( based on pengalaman ) tp degree ok je :D
ada hikmahnya dpt usim tu. hehe