Monday 28 April 2014

: : Tahniah Lydrielyn Koh !

: : setelah berhari2 bertungkus lumus mempromosi diri beliau ,
dalam keadaan yang sungguh sibuk dan terikat dgn aktiviti ,
sampai makan tidoq entah kemana tak terjaga ,
tapi semangat nak tolong dan bantu bagi berjaya tu tinggi ,
akhirnya , title "Miss Favourite" utk Miss Borneo Ethnic Pageant jatuh pada . . . .

LYDRIELYN KOH !

cover song , All Of Me - Lala ft Hary Nianti .
Lala buat khas utk hmpa yang sokong dia :)

TAHNIAH BUAT LYDRIELYN KOH / LALA .
tahniah atas kemenangan ni .
tak sia2 hmpa tolong aku utk vote Lala tak kira banyak ka atau sikit .
sebab inilah hasilnya .
hasil pertolongan hmpa semua ini , Lala berjaya dinobatkan sbg Miss Favourite .
secara tak langsung , dia jugak layak untuk bertanding dalam final .

thanks buat semua yang sudi bantu aku untuk vote Lala .
aku ucapkan jutaan terima kasih pada hmpa semua .
satu like yg hmpa bg sungguh bermakna .
mana2 yg tolong promot tu , mmg aku ucap terima kasih tak terhingga .
aku ucap skali lagi jutaan terima kasih kt sapa yg tolong aku .

dan satu lagi aku nk minta hmpa semua tolong aku .
sama-sama doakan kejayaan beliau utk di Final nanti .
moga beliau beroleh kejayaan kelak :)


NotaKakiMaki : thanks sahabat semua yg sudi bantu :)

6 comments:

wancrazykid said...

tahniah :D

Fiza Aizzawa said...

tahniah buat Lydrielyn Koh..

Aisyah Az said...

tahniahh.. even ecah tak sempat voting.. i think she deserved it =)

Yun Sing said...

Tahniah :'D

Unknown said...

wahh , singgah balas here , hehekss, cun ! >.<

Iera Lee said...

Tahniah :)