Wednesday, 9 July 2014

: : blog baru untuk Mak Su

: : dah berapa lama aku duk tangguh nak buat blog untuk mak su .
mana da masa nak buat . asyik sibuk ja aku ni .
er , tapi sebenaq nya lebih kepada malaih .
sibuk tu tak dak la tara mana pun . jujur la aku habaq mai . HAHA .

sebelum ni memang ingat nak buat blog mak su ni awai .
tapi disebabkan baru pindah rumah sewa , so menjadi2 la malaih nya .
nak mngemas rumah lagi , mengemas bilik sndiri lagi .
kena pulak internet lambat masuk rumah .
perghh , makin lama laa tangguh nya nk buat blog mak su .

hari ni ada la kesempatan nak buat .
so , aku amek la peluang tu utk buat blog mak su .
bukan lama mana pun nak buat blog ni .
aku rasa aku buat blog mak su tad tak sejam pun .
tapi blog yang simple ja laa . 
sebab dia minta pun blog yang biasa2 ja . 

jom terjah blog mak su yang aku baru buat . hehe

biasa2 ja blog aku buat .

maksu nak blog sebab dia nak buat bisnes .
aku pun malaih nak amek taw sangat .
yg penting , aku siapkan blog yang dia mintak .
kira nya , sekarang aku dah rilek laa . hehe .


NotaKakiMaki : blog sendiri pun dah tak terurus dah . alahaii , sedihnya .

2 comments:

Karya Mahirah said...

oklah tu.. cantiklah jugak...

p/s : Invest smart satu kali klik...

NS said...

wah. comel la =)