Monday 23 January 2012

: : tukaq lagi shoutbox~

: : heyyy , geram aku dengan fibox ni .

dah start buat masalah . tataw laa hmpa kena ke tak . tapi kt aku , selalu jugak laa terkena .


dan dsebab kan faktor kadang2 masalah di fibox tu , jadi aku amik kesempatan nak beralih ke busuk.org .

memang ramai jugak yg pkai shoutbox ni .

dan ak pun join depa yg pakai . x mau laa fibox .

geram aku dengan fibox ni dah . .





tata , selamat tinggal , gudbye , sayonaraaaa fibox~


dan beralih laa aku ke busuk.org . welcome dear . .




bersemangat sikit kalau nk blogwalking kan .

hehe .

15 comments:

Unknown said...

Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join ! =)
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

Dramaking said...

: : nina >oh oke . :D

gadis perkasa said...

eh yeke? lorh aku bwu tuka ke fibox tue..huhuhu..

Unknown said...

ramai gk y meng0men psl fib0x ny yerk..besh x busuk.org tu..
sy guna cb0x je..mls nk tuka2.. :)

Beckhrooy said...

fibox mmg ada mslh mcm tu kalau guna kerap sgt, tp gna busuk pn kdg2 tak blh tinggal jejak.

dya nasir said...

dya pun pernah kena dgn fibox.. dah kena skali tukar busuk.org..

Dramaking said...

: : ain nadzirah > ala , guna mna2 pun ok ja rasa nya .hihi .

aisyah > cbox the best kan :P

beckrooy > ohh, sy pun tataw . tgk laa cmna nty :D

dya > oh , u pun da trkena ? sma laa . hihi .

saya dewi said...

tape tape. guna la yang mana mana pun janji besh. heee (:

Unknown said...

hehe.tahniah sebab berjaya beralih arah ke busuk.org..gne keluaran anak tempatan baru syiok.

Cik tikah said...

cik tikah pun tukar2 gak tpi last2 setia pada cbox. hehe

Dramaking said...

cik dewi > mcm best jugak busuk.org ni :D

zoul > yaahhhh . gua skong lu . haha .

cik tikah > cbox pun ad jugeee . hihi .

Unknown said...

lahh fibox plak buat masalah :O

Dramaking said...

: : u pkai fibox ka ? :D

♥ Nana BamBam ♥ said...

shout saya buat masa skg xde masalah..alhamdulillah..huhu

emylase. said...

kelakar haha :D