Friday 10 February 2012

: : penangan ELAUN siri 2~

: : wahhh , siap bersiri lagi tajuk aku kali ni .


maklum laa , banyak bnda dah shoping guna duet elaun ni .

dah sengkek balik aku ni taw . HAHA .

dan kali ni , tak sangka aku telah hampir menghabiskan lagi duet elaun ku ini . .



memang tak sedaq langsung yang aku guna duet elaun tu .

macam ayaq kluaq jaa duet ni . toleh benda tu nak , toleh kat benda ni pun nak . .

jawapannya > beli laa~ tunggu apa lagi . HAHA .


dan ini lah yang aku beli untuk HARI ini >



beli sijil simpanan premium~ 
weee . weeee~



new hp~
:(


bayaq duet p1~



wahhh , cukup2 laa aku perabiskan elaun ni . nanti makan megi ja laa nampak gaya nyaa .

kena mintak bantuan dari parent jugak~

hehe .


*P/S: tak ada dah siri 3 . cukup2 laa ni . HAHA .

8 comments:

CD said...

sakannya... isk3...

Unknown said...

huuu... cool dude :D

Syira Rara said...

hbskan duit pd jalan yg betul..haha bagus2..:P

kim said...

duit memang mengalir cam air...x pe2...benda perlu tu...huhu

E'in said...

shopping sakan.. huhuhu

Nurafizah Che Ap said...

berapa riban elaun u dapat sampai mampu beli bb bagai tu. meh la belanja sini. hehe

Unknown said...

ish2 besstnyer soping nk blakberry jugakkk huhu pinjam leh??

Unknown said...

beli BB tuh.. hahaha