Wednesday, 8 February 2012

: : penangan ELAUN~

: : WARRGHHH .

gara-gara elaun dah masuk , tak sampai sehari aku dah abis kan banyak duit elaun tu .


tapi aku guna ke arah yang baek taw . hehe .

emm , macam biasa laa , aku guna untuk barang yang penting dulu .

yang first sekali , aku guna elaun tu untuk p bayaq semua duit kelas , duit buku dan segala keperluan pembelajaran yang laen tu dulu laa .

kan penting yang tu .


ada lebih2 tu , baru laa p beli barang laen .

penat dah shoping ni . HEHE .



dah lama nak beli . dapat jugak beli . WAHHH . .


cuti pun sat jaa . berapa ari sangat pun . 

tak puas nak p shoping . tapi lg best kalau dapat elaun tambahan . .

banyak sikit barang aku nak beli .


HAHA .

dan kesempatan itu , aku sempat laa timbang berat badan .



yeyeeeaaaahh .

dah naek berat badan .



lepas ni , nak azam tambah berat lagi laaa .

HEHE .


P/S : er , rasa macam patut DIET ja kan . :P

8 comments:

BukanSekadarNama said...

berbelanja la dgn berhemah ! smart kasut tu.. bila nak beli?

semutmerah said...

HAHA . . dua kasut dia tibai. jelesnyaaa . .

saya beli kasut ugakkk . .

: : sang drama king : : said...

bukan sekadar nama > itu laa kasut sy . dah beli pun :D

semutmerah > hehe . parah dah ELAUN . .

Rapunzel Cikilolo said...

kurus der :)

miSs aMaL said...

wahh shpng sakan nmpk..hak3

zizie said...

nasib baik bayar benda penting dulu... bagus3...

Nur Aischa said...

wahh bagus2 tu. bayar yg penting2 dulu baru berbelanja kan :D eh org lagi nak kuruskan badan dia lagi nak tmbh berat bdn?? haha

Feza said...

berapa pasang kasut tu beli. haha