Thursday 7 June 2012

: : eh eh , boling lagi~

: : fuhhh . enjoy bersama family sekali lagi .

hehe .

minggu last untuk adik2 aku ni rilek .

lepas ni dah bukak skola dah kan .

so , ayah ajak p maen boling .

aku lambat lagi nak masuk sem . tak kesah sangat .

esok lusa boleh p sendiri . hee .



seronok :D



dengan satu2 nya adik pmpuan aku yang banyak songeh . :P



my mom and adik bawah ku 



tudiaaa . smpai kuku pun barai .

pedih3 .


maen kat manjung ja :D


 kali ni suma pakat maen .

ibu yang tak pernah maen pun baling jugak tadi .

ayah aku dah mmg selalu sangat maen .

tu laa hebat . dah biasa kan .

aku jarang2 nak maen . bila ada orang ajak , baru ak p maen .

HEHE .


P/S : jaga lah kuku anda :P

2 comments:

uncle said...

waaa mesti pakar main boling nih..jom kita buat perlawanan persahabatan hihihi

Riswin Zahari said...

tips, pastikan kuku pendek bila nk p main boling..hehe! ^_^