Saturday, 30 June 2012

: : himpunan~

: : kali ni ak nak post suma lagu yg pernah ak post kan sebelum ni .

himpunan lagu2 laa makna nya .

sbb apa ? sbb aku pun tataw nk post apa sbnaq nya .

HAHA .


so , kepada hmpa yg duk bosan2 tuu leh laa dengaq lagu yg pernah aku post sebelum ni .

aku letak link ja laa yea :D















rasa nyaa ni ja laa kot . aku pun malaih nk cari satu-satu .

tengok mna yg jumpa , trus masukkan link .]


P/S : rilek dengaq lagu lagi best dari duk mengarut tak tentu hala .

5 comments:

nuha ahmad said...

betul betul mengarut tak tentu hala bahaya tuuuu :D

Riswin Zahari said...

haha! best je =D

Nor Amira said...

suka lagu carta hati :)

: : DRAMA KING : : said...

nuha : hehe . bhya sgt2 kn :P

rizwin : tenkiu3 :D

amira : suka jugak :D

sara zainol said...

semua lagu peberet.. hehe :)