Tuesday, 22 November 2011

doaku untukmu sayang by wali band

: : seketika lepak sebentar dengan lagu wali band .



aku suka dengaq lagu ni >


DOAKU UNTUKMU SAYANG by WALI BAND . 




Kau mau apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan aku turuti
Walau harus aku terlelah dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada ilahi
Tuk satukan kami disurga nanti

Taukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada ilahi
Tuk satukan kami disurga nanti

(Tuhan tolong aku juga jaga dia, Tuhan akupun sayang dia)

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada ilahi
Tuk satukan kami disurga nanti



12 comments:

atie zakaria said...

mcm best je lagu ni...

: : sang drama king : : said...

:: best lagu ni . layan3 . ;)

: : sang drama king : : said...

:: best lagu ni . layan3 . ;)

atie zakaria said...

tu laa.. addict dh ni.. dgr dr td.. huhu

acheeqa farhana said...

sy pon suke sgt lagu ni..suara pon best..mmg best la :)

: : sang drama king : : said...

:: mai3 download sama2 .. dgaq slalu laa pas ni . ;)

♥ NoviLycious ♥ said...

Selain lagu yang bagus, semua personil Wali sangat religius, nggak sombong, dan yang penting, mereka sayang keluarga.
Aku salut dengan Wali.

: : sang drama king : : said...

: : iyaa . saya juga rasa begitu .

saya amat kagum dengan wali .

harap wali band dapat buat show di malaysia

ramai peminat nya disini :)

Mimey eidah said...

huhu like ths song...

: : sang drama king : : said...

: : yup . dengaq slalu . . :D

husnul.laili said...

lagu neh BESTT ! :))
THUMBS UP ! :DD

: : sang drama king : : said...

husnul laili > awk suda teraddict jugak kan . hehe .

:D