Monday, 21 November 2011

: : chelsea ? apa tu ?

: : ada sapa-sapa taw chelsea tu apa ?


jawapan :  chelsea tu team bola yang kalah dengan LIVERPOOL tadi . . 






ohh .

saja wat tataw . haha .

er , kpd fans  chelsea > aku mintak maap bebanyak laa atas kekalahan tadi .

lawan kt stamford bridge pun leh kalah . .

  aduyaaaiii .


bukan nak kata chelsea tu tak hebat , hebat sebenaq nyaa .

torres ada , meireles pun ada . suma BEKAS LIVERPOOL tu .


tapi dah kalah tadi . so , apa cerita ? ?



anyway , tahniah kepada liverpool sebab menang tadi   .


CHELSEA   1 - 2    LIVERPOOL


game menarik . dua-dua team banyak serang . cuma 2nd half tu nampak laa yang chelsea lebih banyak kawal bola dari liverpool .

cuma , ada satu fakta . 

        bukan nak kata jugak , tapi dah memang betui . gol glen johnson tu memang TERBAEKKK . 


*p/s = aku sebenaq nya fans LIVERPOOL . tu laa syok sakan menang ni . 

lalalaaaa . 


london bridge is falling down , falling down .  falling down again and again . . . 


:p


2 comments:

Mra Mastura said...

yeay liverpool menang! eh. heee :)

: : sang drama king : : said...

hehe . ad jugak fans lvrpool . :D

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys