Tuesday, 29 November 2011

Segmen : Mencari Kucing tersembunyi

jalan2 dan jumpa segmen ni .



klik banner lau nak join yea .


dalam segmen ni , aku kena cari gmbaq kucing kt dalam longgokan besi buruk ni .




sakit mata aku nak cari .

dan aku jumpa jugak >



perasan tak ?

ni haa >



okehhh . tu jaa . 

:D


17 comments:

Onitsuka_hana said...

yola tu kucing..ka bentuk plastik tu cm kpala kucing..

: : sang drama king : : said...

kucing tu . hehe .

sara zainol said...

ni mesti pakai kanta pembesar kn? hehe

: : sang drama king : : said...

: : sara > hehe , mna ada laa . pakai spek ja

FadzMeera said...

eh, mcm best ja segmen nih :)

Maslina said...

adoii sakit mata . mwahaha :p

: : sang drama king : : said...

fazmera > join laa sama . jaawapan dh ad . haha .

maslina > kena pakai crmin mata laa lps ni :D

yana halim said...

wah! kalau tak dibulatkan, jenuh berpinau jugak mata nie nak cari...huhu

Elie Lily said...

pergh! hebat! elie smpai fedup kot cari kat gmbar tu! haha

: : sang drama king : : said...

yana halim > hehe . pening juga nk cari tu . nth cmna leh TERNAMPAK lak .

:)

: : sang drama king : : said...

elie lilly > hehe . tak jumpa mmg fade up la . dh jumpa , senang ati . hehe .

Cik tikah said...

ala... kalau dh bgi taw jwpn, mcm ne cik tikah nk join. hahaha... :P

♥ noor hazira ♥ said...

sush ka?
kt fb zyra crik dari bwah so skjap je jmpe.. hehehe..

: : sang drama king : : said...

: : cik tikah , . dh ad jawapan laa org nak join . hehe .


noor hazira > wahhh . hbt nyaa awk . sy dah pening nk cari sekoq kucing ni . melilau mata . hehe .

♥e'in♥ said...

agak mencabar ek.. susah gak tu nak cari.. btw, good luck.. :)

: : sang drama king : : said...

:: hehe . tq2 . menguji kesabaran~

Ah Long said...

sudah di review ;D

http://sharksempoi.blogspot.com/2011/12/review-perserta-segmen-gambar-sempoi.html