Sunday, 4 December 2011

: : undian Euro 2012 .




: : hangat sungguh EURO 2012 kali ni .

bakal berlangsung di poland-ukraine >

tiga kuasa besar bola sepak dunia , belanda , jerman , portugal dalam satu team .





nampak gaya nya , sengit laa pertembungan kali ni .



KUMPULAN A : Poland, Greece, Russia dan Republik Czech

KUMPULAN B : Belanda, Jerman, Portugal dan Denmark.

KUMPULAN C : Sepanyol, Itali, Republik Ireland dan Croatia.

KUMPULAN D : Ukraine, Sweden, Perancis dan England.



masa undi tu , dah boleh tengok jurulatih utk kumpulan B tak syok . muka memang tak hepi langsung .


untung laa england , sepanyol . .

team pilihan yang tak termasuk dalam kumpulan MAUT tu .

em , final kali ni akan berlangsung dekat Stadium Olimpik Kiev, Ukraine pada 1 Julai.


macam biasa laa  , aku harap spain dapat menang lagi utk EURO 2012 ni .


hmpa sokong mana ?

5 comments:

Cik Orkid said...

Peh minat dia bola ~ Huahua :P
Peace ~

: : sang drama king : : said...

msti laa . hehe .

peminattegarbolasepak~

syieda ;) said...

sokong yg menang je. boleh? XD

jelah said...

ak rse jerman mng euro 2012....

: : sang drama king : : said...

syieda : hehe . boleh jugak mcm tu . :D

jelah : jerman pun kuat jugak . mybe laa . ;)