Wednesday, 28 December 2011

: : membaiki header yang buruk .

: : ohh . wth ~ tak sedaq yang jam dah pukul 5 PAGI ! !
*mcm laa tak biasa tidoq lepas sbuh~ 

tu laahh , duk asyik sangat wat header ni . . fuhhhh ~


JENUHH ! *kononnyaa laa .

emm , maklum laa . aku ni bukan laa pandai sangat nak buat atau reka-reka header ni . lagi pun , aku bukan orang "berseni" sangat pun .

laen laa hmpa . pandai nak wat tu , pandai nak wat ni .

aku ?

pandai-pandai ada laaa . hihi .

lagipun , bab-bab nak tempah-tempah ni , memang aku tak mampu . yang aku mampu nya , jahanam kan blog ja .

yang ni memang aku pro .

so , terima laa seadanya . kan ?




ni header aku guna sebelum ni .


sebelum aku guna header ni  , aku ada guna yang lain punya . *kalau hmpa perasan laa .

then , template aku rosak . tataw sebab apa . tu yang aku wat header ni . 


tadi boring-boring plak . al-maklum laa , tengah cuti sem kan skrang ni . tataw nak wat apa .

entah tiba-tiba tangan ni menggatai nak wat yang laen . 

maka terjadi laa header yang buruk ni >



*p/s : maaf , header tak secantek mcm hmpa punyaa .


aku main buat jaa . ikut naluri ~ cewaaahhh .

harap dengan blog yang tak seberapa ni , hmpa suda laa jenguk-jenguk . 


okeh ?



*P/S : aku still baru dalam blogger . tak cukup umur baligh lagi taw dalam blogging ni
so , ada apa-apa pesanan , nasihat atau teguran untuk aku , aku terima dengan terbuka . 

tenkiu ! muaaahhh <3

7 comments:

SyamimiNazifa said...

comel lah domo tu ! hihi :D

Gadis mutiara_Solehah said...

nice lah..Domo2x^^

: : sang drama king : : said...

syamiminazifa > domo msti laa comel . hihi.

gadis mutiara solehah > tenkiu3 . domokun~ comel kan :P

Alyaa Rahim said...

Cantik lah header :) Domo tu comel ..

: : sang drama king : : said...

: : tenkiu :D

Botak said...

kalau letak gambar artis² kpop., mesti ramai pompuan yang suke., hahahaha..

❤ LoVe Cik Fia ❤ said...

tak cantik kamu cakap.. cantik kottt!!! aduhaiii.. fia tak lepas lagi nak buat mcm kamu ni.. :)