Saturday, 31 December 2011

: : detik terakhir bersama 2011

: : sedar tak sedar , tahun 2011 ni dah sampai ke penghujung nyaa . today is the last day of 2011 . sob3 . .


yup . memang kejap ja masa berlalu .

tak sedaq yg SETAHUN suda masa berlalu .

aku pun tataw apa yg aku wat dalam setahun ni . bukan sekejap stahun tu . tapi rasa sekejap nyaa .

banyak kenangan indah , kenangan pahit dalam tahun ni .





sumpah . sedih nak tinggal 2011 ni .

ye la kan . umur aku pun lepas ni masuk laa PULUHAN . tak dak dah BELASAN .

lepas ni kalau orang tnya umuq , segan nak cakap . nmpak da tua . hehe .



disebab kan 2011 dah nak tinggai kan kita , so para blogger yang pakai shoutmix tu cepat-cepat laa tukaq shoutbox anda .

aku baru jaa tukaq yang laen .

skarang ni baru nak cuba fibox . entah laa cmna gaya nyaa .

testing dulu . kalau okeh , aku terus gunaa laa .

x berminat sangat dengan cbox ni .



ni laa fibox . hee (:



aku pun tataw nak taip apa lagi .

kepala duk melayang-layang dah . kul 5.30 pagi tak tidoq-tidoq lagi .


moga-moga tahun 2012 , tahun terbaik buat aku .

dan aku takkan lupa kan kenangan manis pahit 2011 . aku akan simpan sebagai pengajaran untuk aku lalui pada masa akan datang .




*P/S : ni last entry untuk tahun 2011 . so , aku nak pesan jangan masuk tandas pukul 11.59 malam ni . nanti hmpa terkejut bila kluaq , bukan lagi dalam tahun 2011 . #fbpunyaayat . haha .

10 comments:

m!3yr4h_LolLy said...

nak try masuk tandas la. nanti kalau orang tanya, bila nak kuar, cakap taun depan. hee

: : sang drama king : : said...

: : hehe . cubaa laa . takot plak . haha :D

Norgadis Labuan said...

Selamat Menyambut Tahun Baru 2012

: : sang drama king : : said...

: : slmt tahun baru jugee . hee :D

Cytah Lovicry said...

Selamat Tahun Baru!

: : sang drama king : : said...

: : slmt tahun baru utk awk :D

miSs aMaL said...

cmt thn baru awk yg comel bkl pendidik.hee:)

: : sang drama king : : said...

: : tnkiu jugaa buat awk si comel :D

Nadia Rahman said...

Epi new year..
p/s fibox xbest..hehe (sedang menghasut)

: : sang drama king : : said...

: : eee . jahat~ haha . fibox cuma prcubaan sj . nk tgk ok ke x . :D