Wednesday, 14 December 2011

: : jatuh talak tiga . BYE-BYE SHOUTMIX !

: : laa ni pakat kecoh gara-gara shoutmix free dah takda . nak guna ,  kena bayaq laa .

tapi bukan sekarang , bulan depan .

:D



aku pun naek pening nak pakai shoutbox apa lepaih ni .

sebab selama ni aku setia jaa dengan shoutmix .


tiba-tiba . . .

shoutmix wat pasai . kena bayaq plak lau nk guna .

haisshhhh , sedeyh aku . . :(


hmm , pandai jugak tokeh shoutmix ni . taw2 ja yang da ramai para blogger skang ni duk pakai shoutbox tu .

dan tyme2 ni laa dy nk kutip untung .

haiiyaaa .



nampak gayanya , aku kena jugak ceraikan hang .

nah amek hang , dengan lafaz bismillah , aku cerai kan kau dengan talak tiga !

KOMPOM !


terpaksa jugak laa aku kembali ke kekasih gelap ku .

CBOX





*p/s : hmpa pakai shoutbox apa lepaih ni ?

24 comments:

alfi kasran said...

babai shoutmix..kenalah rajinkan diri menaip di cbox pula.haih

Cik Gee said...

aduh.. jenuh la menaip kt cbox mase bw.. huhu..:(

: : sang drama king : : said...

alfi kasran > hee , nk wat cmna . pakat mogok laa pas ni . haha .

cik gee > berlatih nk wat asgment . kena laa rajin menaip . hehe .
:D

faizal mohd said...

ceq pakai cbox.

NoorAtika MohdAzali said...

penat je setia dgn smix slame ni..huhuhu

: : sang drama king : : said...

:: ohh . hee , sama laa kita . kena tukaq cbox laa .

Uglyirl said...

kurang asam betul shoutmix.. rasa nak shout ja.. hehehe.. tp rasanya cbox lg snng..simple.. biasalah nak untung bnyk kena buat dajal

: : sang drama king : : said...

: : hehe . mmg tukaq ke cbox laa . tu yg nmpk ok skg ni .

:D

Nurrul said...

err.... malasnya.. tapi apakan daya..
lepas nie tinggal kan komen jer banyak ! :)

Baizura Khosaini said...

saja singgah jap,follow sekali! =)

: : sang drama king : : said...

: : ohh . okeh3 . :D

: : sang drama king : : said...

nurul > hehe . lpas ni komen pun kna bayaq .. leh like jaa . haha .

Cik Semut... said...

haha..selamat join da club..pkai cbox..:)

: : sang drama king : : said...

: : hee , awal nyaa da tukaq . :D

Kotak Mancis said...

wahhh... semua dah ceraikan shoutbox... aq je blom lagi...

: : sang drama king : : said...

: : jom2 ramai2 cerai kn shoutmix .kawen laen . dgn cbox lak . haha .

cik jiehah シ said...

hamboii,. senang2 je cerai,. emh3,.

kecoh pasal shoutmix nim,. XD

: : sang drama king : : said...

: : cik jiehah > hee , terpaksa cerai ni . demi ksjahteraan masa dpn . awk x nk cerai ? hehe .

Mymie Sein said...

kan dear...saya pun baru je tukar cbox gak..welcome to the club..

: : sang drama king : : said...

: : ha'a . nk wat cmna . kna bayaq nty . x lalu . hee .

:D

~Nana BamBam~ said...

sama arr...sian pakwe haku si shoutmix kene aku lepaskan sebab tak serasi....terpakse la aku terima si cbox kekasih gelapku jadi pakweku skg..humm..

Eein Azryn said...

nak tak nak kena cerai la pasni. huhu. ><

: : sang drama king : : said...

nna bambam > nk wat cmna . reda je laa . hihi .

eein azryn > pluang nk dapat yg baru . kna laa cerai . :D

Fahz said...

ce try shoutjax.free gak.happy blogging :)