Thursday, 21 June 2012

: ; minggu 1st sem baru .

: : baru ja start sem baru .

fuhh . letih nya jangan kata laa .

memang tak larat aku kalau tiap2 hari macam ni .

dah la kelas smpai pkui 7 , dengan kelas tebuk nyaa lagi .

kelmarin , ada perubahan jadual lagi .

haihh .

bertambah lagi laa subjek .






harap2 laa K.U dapat susun jadual balik . 


kali ni tambah dengan subjek WAJ 3109 gerko . 

subjek permainan .

dan untuk sem kali ni , aku blajaq maen tenis . HEHE .


sebelum2 ni , aku dah prnh blajaq bola keranjang , hoki dengan petanque .

semua best2 . dan kali ni pun best .

rasa mcam nak hentak kpala orang dengan raket tenis pun ada :p


P/S : bersiap sedia nak lawan roger federer :D

5 comments:

Nurulee said...

Dah lama teringin nak main tenis T_T

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/aku-penat-jadi-athlete.html

bukankosong said...

zaman blajar hanya dtg sekali

syok bila ingat balik

Nur Aischa said...

bestnya dpt main tennis. aihh dah lama juga teringin :D

: : DRAMA KING : : said...

nurulee : jom la maen skali :D

bukan kosong : er . syok la jugak :)

aischa : teringin sj ? maen la skali nak . hee ;D

mira maisara said...

tennis? tak pernah main lagi.. :D